Produkcja teledysków
Rated 4.5/5 based on 241 reviews

ZATRUDNIJ NAJLEPSZYCH DZIĘKI FILMOWI EB

Film rekrutacyjny (employerbrandingowy)

Rynek pracy przypomina dziś ring, na którym nieustannie toczy się walka – z jednej strony o dobrą pracę, z drugiej strony o dobrego pracownika. Film employerbrandingowy (w skrócie „ebowy” lub EB) jest narzędziem, który pozwoli Tobie wyjść zwycięsko z tej walki.

 

Zarówno dla pracodawcy, jak i potencjalnego pracownika, tego typu forma informowania o rekrutacji i przedstawienia zalet firmy, jest nie dosyć, że interesująca, wciągająca, zachęcająca, to w dodatku bardzo opłacalna. Wystarczy wyprodukować jeden film, który będzie dystrybuowany w Internecie, lub kinach czy telewizji, by dotrzeć do możliwie największej ilości osób i pozyskać najlepszych fachowców do swojej firmy. A przy tym jest to również forma reklamy firmy, która automatycznie trafi do tysięcy a nawet milionów klientów. Przy nieszablonowej koncepcji na film EB zyskamy więc nie tylko w oczach pracowników, ale i klientów. Taką „kumulację zysków” możemy osiągnąć tylko dzięki produkcji filmu ebowego.

CO JEST WAŻNE W FILMIE EB?

  1. Warto zachęcić obecnych pracownikach, by „zagrali” w filmie. Film zyska na autentyczności, a sama akcja filmowa bardzo pozytywnie wpłynie na relacje w firmie.
  2. Spójność ze strategią marketingową firmy.
  3. Miejsce realizacji – jeśli chcemy zrealizować film merytoryczny akcja powinna rozgrywać się w firmie. Jeśli zależy nam na dowcipnej fabule – wybierzmy miejsce