Film Promocyjny
Rated 4.2/span>/5 based on 241 reviews

wszystko, co chcesz wyrazić, w mniej niż 3 minuty

Film promocyjny

Obecnie jest to najskuteczniejsza forma promocji, w jaką możesz zainwestować - ulotki, newslettery czy telemarketing mogą zapewnić Tobie podobny efekt, ale żaden z powyższych nie będzie miał takiej siły rażenia, jak film promocyjny. Mało kto będzie przez kolejne tygodnie opowiadał z zachwytem o Twojej ulotce lub o rozmowie z działem obsługi klienta. Natomiast o Twoim filmie, wykonanym według oryginalnej a zarazem prostej koncepcji - Twoi klienci nie tylko będą mówić, ale co najważniejsze, będą przekazywać sobie link do filmu, co spowoduje, iż możesz dotrzeć ze swoją marką w każdy zakątek świata.

Film promocyjny to produkt, którym możesz zaskakiwać swoich klientów cały czas. Warto pomyśleć o kilku filmach promocyjnych, które będą kładły nacisk na różne aspekty Twojej działalności:

- film promujący firmę (solidną, nowoczesną, innowacyjną, etc.),

- film promujący produkt (atrakcyjna cena przez kolejne 30 dni, etc.),

- film promujący usługę (badanie specjalistyczne, etc.),

- film promujący styl życia, kampanię społeczną czy konferencję.

co jest ważne w filmie promocyjnym?

  1. Trwa nie krócej niż 15 sekund i nie dłużej niż 3 minuty.
  2. Służy do pokazania zarówno Twojej firmy, marki, usługi czy produktu, jak i aktualnej promocyjnej oferty, np. na Wielkanoc.
  3. Jest jak dowód osobisty Twojej firmy - klienci będą identyfikować markę po muzyce, którą usłyszą w filmie, dialogu, sloganie, czy unikalnym ujęciu, które zobaczą.
  4. Raz wypuszczony do sieci będzie promował Twoją firmę nieustannie, tak długo, jak będziesz tego chciał lub potrzebował.
  5. Jego produkcja zajmie nam od 7 do 16 dni.
  6. Jeśli zdecydujesz się na realizację filmu promocyjnego, będzie to prawdopodobnie najlepsza inwestycja, jaką możesz podjąć dla wypromowania Twojej firmy, biorąc pod uwagę rozwijające się możliwości, jakie daje promocja w Internecie, czyli tzw. wideo marketing.