Film produktowy
Rated 4.5/5 based on 241 reviews

prezentacja produktu w Internecie

Film produktowy

Film produktowy to rodzaj filmu reklamowego, w którym głównym bohaterem jest Twój produkt. Często w takim filmie stosuje się tzw. motion design, czyli zaanimowany tekst i grafikę osadzoną na obrazie. A to dlatego, by lepiej zobrazować działanie i funkcje Twojego produktu.

W filmie produktowym często pojawia się także ujęcie packshotowe, wykonane poprzez umieszczenie produktu na platformie obrotowej. W produkcjach tego typu scena packshotowa stanowi najczęściej finał filmu.

 

co jest ważne w filmie produktowym?

  1. Film wzbogacą packshoty, czyli ujęcia produktu 360 stopni.
  2. Zastosowanie motion design (animacje 2d lub 3d) w ciekawy sposób zobrazuje możliwości produktu.
  3. Warto umieścić produkt w odpowiedniej scenerii - bądź realnej, bądź stworzonej przez specjalistów, np. dla branży FMCG przez food designerów. Jeśli chciałbyś skorzystać z drugiego rozwiązania, wykonamy ujęcia na tzw. green screenie lub namiocie bezcieniowym w studio filmowym.

CIEKAWOSTKA

24 zdjęcia (tzw. klatki, w skrócie fps: frames per second) tworzą jedną sekundę filmu.

Kamera, która rejestruje obraz w tempie 240 klatek na sekundę, np. Sony FS700, pozwala na uzyskanie efektu zwolnionego tempa 10-krotnie - jest to tzw. slow motion.